درمان سندرم نفروتیک و دیابت
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

ارتباط بین سندرم نفروتیک و دیابتدرمان سندرم نفروتیک و دیابت

درمان سندرم نفروتیک و دیابت نه به عنوان سندرم نفروتیک مشترک و دیابت همزیستی در همان شخص است، اما اگر این اتفاق می افتد، بیماران باید درمان سریع برای مدیریت بیماری خود را. چه درمان می تواند کمک به درمان هر دو سندرم نفروتیک و دیابت در همان زمان؟

ارتباط بین سندرم نفروتیک و دیابت

سندرم نفروتیک است یک بیماری شایع کلیه ممکن است اولیه یا ثانویه. دیابت یک بیماری متابولیک سیستمیک است که می تواند توسط عوامل مادرزادی، رژیم غذایی ناسالم طرح، چاقی، و غیره ایجاد می شود

علاوه بر این، به منظور مدیریت سندرم نفروتیک، بیماران مصرف استروئید به عنوان گلوکوکورتیکوئیدها پیشنهاد شده است. استفاده طولانی مدت از استروئیدها می تواند خطر ابتلا به دیابت با افزایش سطح گلوکز در خون را افزایش دهد. به نوبه خود، دیابت بیشتر احتمال دارد که بدتر از وضعیت بیماران کلیوی به راحتی، با توجه به سطح بالای گلوکز در خون می تواند باعث کار اضافه کلیه ها و سرعت بخشیدن به پیشرفت سندرم نفروتیک.

چگونه برای درمان هر دو سندرم نفروتیک و دیابت به طور همزمان؟

اول، بیماران باید گلوکوکورتیکوئیدها خود را تغییر دهید. علاوه بر این به استروئید، داروهای سرکوب کننده ایمنی نیز مفید هستند برای از بین بردن دست دادن پروتئین های سنگین، تسکین التهاب و کاهش سرعت پیشرفت سندرم نفروتیک. Cellcept و سیکلوفسفامید می تواند با توجه به شرایط بیماری از بیماران استفاده می شود. در همان زمان، برخی از داروهای دیابت نیز مورد نیاز برای حفظ قند خون که به ارزش های طبیعی بروید.

در واقع، یک درمان سیستمیک نیست که می تواند هر دو سندرم نفروتیک و دیابت به طور طبیعی درمان. این است که به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است و در بیماری های کلیه بیمارستان Shijiazhuang شرکت به بلوغ اعمال می شود، زیرا می تواند بازسازی سلول های آسیب دیده پانکراس و riñón.Mientras کلیه ترویج می توانید خون فیلتر و لوزالمعده می تواند سطح قند تنظیم خون به درستی، بیماران لازم نیست به استروئید است.

این است که توسط سندرم نفروتیک و دیابت عذاب؟ شما می توانید کمک از طریق خدمات آنلاین دریافت کنید و یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک و دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: